Σάββατο, Αυγούστου 04, 2007

Επιτέλους!!!


Χρόνια είχα να δώ ,πολιτική κίνηση η οποία δεν υπολογίζει το περίφημο πολιτικό κόστος και το είδα από αυτήν την κυβέρνηση ,η οποία μάλιστα δεν μου πολυγέμιζε και το μάτι!

Μιλάω βέβαια για την κατάληξη της πολύκροτης υπόθεσης του βιβλίου ιστορίας της στ' δημοτικού.Με μια κίνηση μάτ η υπουργός παιδείας κλείνει την υπόθεση "βελτιώνοντας" την ύλη και κλείνοντας τα στόματα των "φαστιστοειδών πατριωτών".

Πάντως θέλω να πω ,πώς η υπουργός με εξέπληξε θετικότατα και αν βγήκε κάτι καλό από αυτήν κυβέρνηση αυτό θα είναι το οτι τα παιδιά μου δεν θα μεγαλώνουν πλέον με το σαράκι του εθνικισμού ,δεν θα μαθαίνουν οτι ο τούρκος και ο βούλγαρος είναι κακοί ,δεν θα νομίζουν οτι οι έλληνες καταγόμαστε από τον σείρειο και κάποια στιγμή θα πάρουμε την πόλη ,τα σκόπια τα τίρανα και τον κακό τους καιρό!

Το μόνο που μένει είναι να ακολουθήσουν και άλλοι ,να σκεφτούν και αυτοί οτι το μόνο μας συμφέρον είναι να ζήσουμε ειρηνικά με συνθήκες καλής γειτονίας και κατανόησης ,ας ηγηθούμε εμείς αυτής της προσπάθειας ,ας είμαστε οι πρώτοι που θα το κάνουμε ,ας κάνουμε τους προγόνους μας γαμώτο έστω για μιά φορά υπερήφανους και αν θα γίνει και αυτό ,τότε είμαι σίγουρος πως τα παιδιά μου θα ζήσουν όπως ονειρεύομαι.
Υποκλείνομαι κυρία μου!

5 σχόλια:

diva είπε...

Είναι που ..είναι νωπές ακόμα οι μνήμες αλλά κι εγώ απεχθάνομαι τους φαύλους κύκλους γκρίνιας και φανατικού εθνικισμού.

Agobooks είπε...

Παντα με την αληθεια πρεπει να ημαστε.
Καλο καλοκαιρι!

Agobooks είπε...

Χρόνια πολλά και πολύ υγεία σε σένα και σε όλους όσους αγαπάς και σ’αγαπάνε!

Ανώνυμος είπε...

συμφωνω μαζι σου φιλε φιλαληθη, πρεπει επιτελους να εξαλείψουμε το μισος προς τους γειτονικους λαούς και την απαραδεκτη αντιληψη περι ανωτερώτητας του έθνους μας.Οταν πιστέψουμε ότι πατρίδα μας ειναι όλη η Γή και αδερφός μας κάθε άνθρωπος, τοτε θα έχουμε πρεγματικά πλησιάσει την ένοια της πολιτισμένης κοινωνίας(και οχι αυτο που αποκαλουμε σήμερα πολιτισμό)
Τώρα όσον αφορά την εξυπνάδα της υπουργου και της πολιτικής της κυβέρνησης την οποία υπηρετεί, επετρεψε μου να έχω διαφορετική άποψη...

βασίλης είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω. Μετά από καιρό σε ξαναβρίσκω φιλαλήθη να σαι καλα να λες πάντα αλήθειες