Δευτέρα, Δεκεμβρίου 22, 2008

Γυναικών Απληστία ή Πώς Να Στραγγαλίσετε Την Γυναίκα σας...


Ακολουθεί διάλογος πραγματικός ,έμπροσθεν εις τους οφθαλμούς μου ,περιμένοντας έξω απο τα Marks & Spencer....
Υπάρχει λαχειοπώλης με δύο stands ,το ένα έχει λαχεία σε συνεχόμενους αριθμούς πεντάδες των 40€ και το άλλο σκόρπια νούμερα των 8€.
-Πού είσαι ,σου είπα να πάρεις λαχεία!
-Εδώ είμαι μπροστά σου...λαχεία πήρα!
-Που πήρες ρε ,αφού είμαι εδώ τόση ώρα...έλα εδώ διάλεξα αυτήν την πεντάδα!
-Πήρα σου είπα από το άλλο πακέτο...νάτα 5 λαχεία!
-Από που πήρες ρε άχρηστε εδώ σου είπα από τα συνεχόμενα νούμερα ...εδώ κερδίζεις τα 15.000.000€
-Μα και από αυτά μου είπε ο λαχειοπώλης κερδίζεις 3.000.000€ ΚΑΙ είναι και σκόρπια άρα καλλίτερα!
-Τι λες ρε ,τσακίσου να τα αλλάξεις...

Εδώ δεν κατάφερα να αγνοήσω το συμβάν -τό΄χω κληρονομιά από τον παππού μου ,τον συχωρεμένο- και είπα αστειεύοντας :
-Κυρία μου τι 40 τι 3 το ίδιο θα περάσεις!
-Κάνε μας την χάρη λεβέντη μου ,μου είπε και εφύγαμε!!!
Καλά χριστούγεννα!

2 σχόλια:

annamaria είπε...

Η γη παράγει αρκετά για να ικανοποιήσει τις ανάγκες κάθε ανθρώπου, όχι όμως την απληστία του. Μαχάτμα Γκάντι

Ευχές μέσα από την καρδιά μου για μια χρονιά γεμάτη από ευτυχία!

Φιλαλήθης είπε...

Νάσαι καλά Ανναμαρία μου ,ότι ποθείς και εσύ...να το πάθεις!