Κυριακή, Απριλίου 03, 2011

Λόγια της Μάνας

-Για πες μου βρε παιδί μου ,εσύ που τα ξέρεις όλα ,τι στο καλό έγινε εκεί πέρα στην ιαπωνία που μας πήραν τα αυτιά οι τηλεοράσεις ...ξέρεις;

-Τι να σου πώ ρε μάνα ,σάμπως καταλαβαίνει και κανείς!

-Δηλαδή τόσοι άνθρωποι που λένε πως θα πεθάνουν ...είναι αλήθεια;

-Αλήθεια είναι μάνα.

-Και γιατί θα πεθάνουν ,θα αρωστήσουν απο αυτήν την ραδιενέργεια που λένε;

-Nαι απο αυτό.

-Και γιατί έχουνε ραδιενέργεια οι γιαπωνέζοι παιδί μου;

-Γιατί μάνα ,με αυτήν την ραδιενέργεια έχουν ρεύμα και ενέργεια για τις δουλειές τους.

-Έχουμε και εμείς ραδιενέργεια;

-Όχι ρε μάνα εμείς δεν έχουμε ,εμείς έχουμε λιγνήτη κάρβουνο δηλαδή και πετρέλαιο ,αλλά όσο πάει τελειώνει και αυτό.

-Μακάρι να τελειώσει το ρημάδι να γλιτώσουμε!

-Τι να γλιτώσουμε ρε μάνα;...και ρεύμα που θα βρούμε;

-Γιατί εκείνα τα χρόνια είχαμε ρεύμα;

-Ναι αλλά "εκείνα τα χρόνια" δεν είχατε ούτε τηλεοράσεις ούτε κουζίνες ούτε ψυγεία ...τίποτα!

-Ναι και γιατί τί πάθαμε;Είχαμε ένα ραδιοφωνάκι και περιμέναμε πώς και πώς να έρθει 6 η ώρα για να ακούσουμε τον Στεφανο Ληναίο και την Έλλη Φωτίου στην "Μικρή πικρή μου αγάπη"
και μετά κουβέντα και αστεία.

-Καλά και χωρίς ψυγείο πως τα καταφέρνατε;

-Τι να το κάνουμε το ψυγείο ,τις ημέρας το φαί το βρίσκαμε την ίδια μέρα ,αν θέλαμε κανένα δροσερό καρπουζάκι από τον κήπο το κρεμάγαμε για κάμποσο στο πηγάδι.

-Γάλα ,αυγά ;

-Γαλα; To πρωί αρμέγαμε την αγελάδα και πίναμε και το υπόλοιπο έκανε η μάνα μου κάτι κεφάλια τυρί ίσαμε εκεί πέρα!Κάθε κυριακή έσφαζε ο πατέρας μου και από μια κότα και τρώγαμε ...είχε πολλές η μάνα μου.

-Τι να σου πω ρε μάνα ,ραδιενέργεια και Μενεγάκη ή φρέσκο γάλα και κοτούλες με Στέφανο Ληναίο;Αυτό το δίλημα δεν μπορώ να το κουμαντάρω...ή μήπως μπορώ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: