Σάββατο, Μαΐου 05, 2012

Τι θα Ψηφίσει ο Φιλαλήθης την Κυριακή; PART II

Όπως έλεγα και στο προηγούμενο post ,αυτήν την φορά αποφάσισα να ψηφίσω με γνώμονα την κοινή λογική ,την λογική αυτή που λέει πως σε αυτόν που βρίσκεις τα περισσότερα κοινά σε θέματα οργάνωσης της κοινωνίας ,σε θέματα παιδείας ,σε θέματα οικονομίας αλλά και σε πολλά άλλα ,σε αυτόν θα πρέπει να εμπιστευτείς το υπέρτατο κατ 'εμέ δικαίωμά σου ,αυτόν της ψήφου.
Δεν λέω ,αυτό προϋποθέτει κάποιες επώδυνες παραχωρήσεις ,όπως αυτήν να αποτάξεις από πάνω σου ιδεοληψίες και προκαταλήψεις ετών.Θα πρέπει όμως να το κάνουμε ...πρέπει να τις "ξεκολλήσουμε" από πάνω μας ,όπως πρέπει να ξεκολλήσουμε ένα τσιρότο που έκανε πλέον την δουλειά του έστω και αν έχει πάνω του κολλημένες τρίχες!
Είχα κατασταλάξει να εμπιστευτώ την ψήφο μου ,σε έναν από τους Τσίπρα ,Μάνο και Τζήμερο.Επιλογές που ,έστω και ετερόκλητες ,παρόλα αυτά ταιριάζουν περισσότερο με τον χαρακτήρα μου και με την θεώρηση που έχω για τον κόσμο.Θα μου πεις τώρα ,ωραίος χαρακτήρας είσαι ,προσανατολισμένος ,σταθερός και με συμπαγή πολιτική τοποθέτηση! Τι να κάνω όμως ...έτσι είμαι!
Τον Τσίπρα τον απέρριψα λόγω έλλειψης επιχειρημάτων στο ενδεχόμενο να μην μας δανείσει κανείς τι στο διάολο θα κάνουμε...το επιχείρημα ,"θα μας δανείσουν διότι έτσι τους συμφέρει" το απορρίπτω.Τον Μάνο το απέρριψα διότι ,ενώ καλά μας τα λέει ,δακρύζει κιόλας ,δεν ξεχνάω το γεγονός ότι ήταν υπουργός και οικονομικών μάλιστα ,του χρεώνω δηλαδή την απόφασή του να μην παραιτηθεί τότε.
Οπότε τι μένει ...ο Τζήμερος.
Τζήμερο λοιπόν θα ψηφίσω!!

    

Δεν υπάρχουν σχόλια: